Software de contabilitate Xero: prețuri, caracteristici, recenzii și comparații de alternative

 Ce este Xero?

Software-ul de contabilitate premiat, Xero, este una dintre aplicațiile preferate de colaborare financiară disponibile pe piață. Software-ul este foarte popular printre liderii și jucătorii de top din categoria contabilității.


Designul Xero este setat pentru a satisface cerințele întreprinderilor mici, indiferent de industria lor. Aplicația populară este adesea cel mai bun activ pentru un contabil pentru a-și gestiona activitățile financiare. Ceea ce face ca Xero să fie grozav este caracterul prietenos și accesibilitatea sa, în timp ce asambla funcții de top care ajută la eliminarea lacunelor importante în contabilitate.


Un mare avantaj cu care se laudă Xero este că chiar și cineva cu cunoștințe de contabilitate zero îi este ușor de gestionat, deoarece chiar și cele mai standardizate și complexe concepte financiare devin plăcute. De exemplu, se poate urmări dubla contabilitate până la originile afacerii, dar Xero înlătură stigmatul că este incomodă pentru utilizatorii neexperți. Logica și terminologia practicilor contabile rămân intacte, dar operațiunile devin simple de înțeles și de utilizat chiar și pentru un obișnuit în funcție de nevoile lor de afaceri.


Ușurința de utilizare și face din Xero un nume demn de remarcat printre companiile de top din întreaga lume, depășind munca contabilă decât majoritatea jucătorilor proeminenți din această industrie competitivă. Chiar dacă cineva simte că nu are cunoștințe ample în cele mai bune practici contabile, îndrumările consilierilor certificați Xero vă ajută pe tot parcursul călătoriei.


Fondată în Noua Zeelandă în 2006, Xero a înregistrat rate de creștere remarcabile pe piețele globale, în special în Australia, America, Marea Britanie și Europa. Astăzi, peste 475.000 de contabili de afaceri și unici folosesc Xero. În parteneriat cu diverse sisteme de contabilitate și aplicații terțe, Xero își extinde utilitatea pentru a face călătoria dvs. contabilă o ieșire fără probleme.



Prețuri

Xero oferă planuri de prețuri variabile care se potrivesc nevoilor dvs. unice de afaceri. În prezent, Xero nu mai include salarizare și a pus limite pentru câteva caracteristici, cum ar fi cheltuielile și suportul pentru mai multe valute, la cel mai scump plan al său. Cu toate acestea, fiecare plan oferă utilizatori nelimitați și fluxuri bancare live, permițând companiilor să descarce, să clasifice și să efectueze tranzacțiile ca de obicei.


Software-ul de contabilitate oferă trei planuri de prețuri diferite, care sunt facturate lunar. Se poate anula planul de abonament oricând are nevoie, dar cu o perioadă de preaviz de o lună. Xero oferă o perioadă de probă gratuită de 30 de zile cu o companie demonstrativă înființată pentru a explora software-ul înainte de a-l cumpăra. O organizație nonprofit sau proprietarii mai multor companii pot beneficia de reduceri de la compania de software de contabilitate.


Să aruncăm o privire la planurile de prețuri de la Xero:


Incepator

Planul Xero Early costă 20 USD pe lună și este ideal pentru liber profesioniști, comercianți individuali și companii noi. Planul include:


Trimiterea a până la 20 de facturi și cotații

Introduceți până la 5 facturi

Reconcilierea tranzacțiilor bancare

Înregistrarea facturilor și a chitanțelor cu Hubdoc

Suplimentele opționale includ cheltuieli de revendicare și proiecte de urmărire pentru 4 USD, respectiv 7 USD.


Standard

Planul standard costă 30 USD pe lună și este ideal pentru întreprinderile mici în creștere. Planul include:


Trimitere facturi și cotații

Intrarea facturilor

Reconcilierea tranzacțiilor bancare

Înregistrarea facturilor și a chitanțelor cu Hubdoc

Suplimentele opționale includ cheltuieli de revendicare și proiecte de urmărire pentru 4 USD, respectiv 7 USD.


Premium

Planul premium costă 40 USD pe lună și este ideal pentru companiile consacrate de toate dimensiunile. Planul include:


Trimitere facturi și cotații

Intrarea facturilor

Reconcilierea tranzacțiilor bancare

Înregistrarea facturilor și a chitanțelor cu Hubdoc

Folosind mai multe valute

Suplimentele opționale includ cheltuieli de revendicare și proiecte de urmărire pentru 4 USD, respectiv 7 USD.


Caracteristici


Reconciliere bancară

Xero importă toate tranzacțiile financiare în baza sa de date, înainte de a le conecta la tranzacțiile contabile corespunzătoare. La confirmarea meciului, tranzacția va fi reconciliată în sistem. Aplicația poate importa fluxuri din mai multe conturi bancare, carduri de credit și conturi PayPal. De asemenea, software-ul vă permite să efectuați tranzacții mai complexe prin crearea regulilor dvs. personalizate. Puteți importa și reconcilia automat extrasele bancare precodate cu funcția de codificare rapidă a numerarului.


Bord

Tabloul de bord Xero le permite proprietarilor de afaceri să obțină o imagine completă a conturilor cheie, a rapoartelor de venituri și cheltuieli, a facturilor viitoare și a facturilor în așteptare, ajutându-i să înțeleagă toate activitățile financiare ale companiei. Puteți activa notificările pentru a monitoriza anumite conturi dacă este necesar.


Tabloul de bord Xero este ușor de utilizat și de navigat și util pentru utilizator pentru a înțelege fiecare informație de care are nevoie. De asemenea, puteți efectua sarcini precum adăugarea de conturi, facturi și emiterea de facturi în tabloul de bord.


Facturare

Sistemul de facturare este o parte importantă a suitei de contabilitate, ajutându-vă în generarea și personalizarea facturilor de afaceri. Puteți adăuga sigla companiei dvs., puteți efectua conversii valutare și puteți salva diferite șabloane pentru clienți separați.


Sistemul poate emite facturi ptblem și asta la un cost foarte mic. Am observat acest lucru, în special cu proprietarii de afaceri mici, că au timp scurt și banii pentru aceste afaceri, dezvoltarea afacerii este ceva pe care trebuie să se concentreze cu adevărat. Într-un astfel de scenariu, un software de contabilitate economisește o mulțime de eforturi. Deci, dacă investiți în unele instrumente mai bune, atunci lucrați cu siguranță se va îmbunătăți și veți vedea diferența. Este întotdeauna mai bine să lucrezi mai inteligent, nu mai greu și cel mai simplu mod de a obține această inteligență este achiziționarea unui software de contabilitate. Deci, dacă așteptați cu nerăbdare să vă îmbunătățiți standardele de contabilitate, atunci trebuie să obțineți un software de facturare și veți asista la schimbare. Sper că acest articol vă va ajuta cu siguranță să obțineți o soluție contabilă adecvată pentru afacerea dvs.

Comentarii