Sfaturi fiscale pentru biroul de acasă

 Lucrul de acasă poate oferi unele avantaje fiscale atractive. Dacă vă calificați pentru deducerea biroului la domiciliu, puteți deduce toate cheltuielile directe și o parte din cheltuielile indirecte implicate în munca de acasă. Rețineți, totuși, că calificarea pentru astfel de deduceri a devenit mai dificilă în temeiul Tax Cuts and Jobs Act din 2017 (TCJA).


Dacă ați solicitat anterior un birou în casă ca o deducere diverse în declarația de impozit pe venit individual, TCJA a eliminat acea deducere pentru anii fiscali 2018-2025. Acum trebuie să depuneți o Anexă C pe Formularul 1040 pentru a fi eligibil pentru deducerea biroului de acasă.


Ce spațiu se poate califica?

Cheltuielile directe sunt costuri care se aplică numai biroului dvs. de acasă. Costul vopsirii biroului de acasă este un exemplu de cheltuială directă. Cheltuielile indirecte sunt costuri care beneficiază întreaga casă, cum ar fi chiria, dobânda ipotecară deductibilă, taxele imobiliare și asigurarea pentru proprietar. Puteți deduce doar partea de afaceri din cheltuielile dvs. indirecte.


Biroul dvs. de acasă poate fi o cameră în casa dvs., o porțiune dintr-o cameră din casa dvs. sau o clădire separată lângă casa dvs. pe care o utilizați pentru a desfășura activități de afaceri. Pentru a putea beneficia de deducere, acea parte a casei dvs. trebuie să fie una dintre următoarele:


Sediul dvs. principal de afaceri. Acest lucru necesită să demonstrați că utilizați o parte din locuința dvs. exclusiv și regulat ca principal loc de afaceri pentru comerțul sau afacerea dvs.


Un loc în care întâlniți clienți, clienți sau pacienți. Biroul dvs. de domiciliu se poate califica dacă îl utilizați exclusiv și regulat pentru a vă întâlni cu clienți, clienți sau pacienți în cursul normal al comerțului sau afacerii dvs.


O structură separată, neatașată, utilizată în legătură cu comerțul sau afacerea dvs. O magazie sau un garaj neatasat s-ar putea califica pentru deducerea biroului la domiciliu daca este un loc pe care il folositi in mod regulat si exclusiv in legatura cu comertul sau afacerea dumneavoastra.


Un loc în care depozitați inventar sau mostre de produse. Trebuie să utilizați spațiul în mod regulat (dar nu neapărat exclusiv) pentru depozitarea inventarului sau a mostrelor de produse utilizate în comerțul sau afacerea dvs. de vânzare cu amănuntul sau cu ridicata.



Notă: Dacă rezervați o cameră din casă ca birou de acasă și utilizați camera și ca dormitor pentru oaspeți sau cadă, atunci nu veți îndeplini testul de „utilizare exclusivă”.


Opțiune simplificată

Dacă preferați să nu țineți evidența cheltuielilor dvs., există o metodă simplificată care permite contribuabililor calificați să deducă 5 USD pentru fiecare metru pătrat de spațiu de birou, până la un maxim de 300 de metri pătrați.


Aspectul grozav al acestui lucru este că nu trebuie să luați în considerare amortizarea pentru biroul de acasă și puteți trece de la an la an, spre deosebire de alte deduceri.


Joe Collinsworth este CPA cu CPA BGMF în Ohio și lucrează cu proprietarii de afaceri din întreaga țară pentru a ajuta la maximizarea deducerilor și la minimizarea obligațiilor fiscale. Cu peste 100 de ani de experiență, firma este un consilier de încredere pentru multe companii și persoane fizice.

Comentarii