Sistemele de management juridic și de litigii sunt concepute pentru a ajuta băncile și instituțiile financiare prin automatizarea proceselor lor de recuperare și accesarea fără probleme a informațiilor juridice despre debitori, conturi NPA, recuperarea băncii etc. LMS este utilizat pentru a gestiona și automatiza toate procedurile legale din bănci. Acesta este responsabil pentru emiterea de notificări către cei care ne plătesc, reamintirea ședințelor de judecată, gestionarea onorariilor avocaților și a altor cheltuieli, menținerea bazei de date a cazurilor, generarea de rapoarte și multe altele.
Spre deosebire de acum câțiva ani, când băncile erau reticente în adoptarea LMS și a capabilităților sale, cererea pentru astfel de software a crescut semnificativ. Iată primele 5 moduri prin care un software ideal de gestionare a litigiilor poate ajuta băncile în recuperarea NPA.
Sistemul de management al litigiilor în 5 moduri (LMS) ajută băncile să se ocupe de NPA
1. Gestionarea datei audierii cauzei
Respectarea termenelor limită este cheia în orice profesie și chiar și personalul juridic trebuie să le respecte fără greș. Un avocat care se ocupă de cazul NPA într-o bancă ar putea avea, de asemenea, numeroase alte procese de rezolvat. Amintirea datelor de audiere a mai multor cazuri devine adesea plictisitoare pentru avocați. Software-ul de gestionare a litigiilor stochează fără efort datele importante și, de asemenea, trimite mementouri pentru aceleași în avans, pe e-mailuri/texte etc.
2. Urmărirea centralizată a cazurilor
Avocații care se ocupă de cazurile de recuperare a împrumutului au o supraîncărcare de informații despre datele audierilor, rezumatul cazului, istoricul anterior al audierilor etc. Ei trebuie să aibă acces instantaneu la toate aceste date. Pentru aceasta, au nevoie de datele lor într-un singur loc. Un sistem bun de management al litigiilor securizează toate informațiile într-un depozit centralizat care este ușor de accesat în doar câteva clicuri.
3. Managementul cheltuielilor de caz
Profesioniștii din domeniul juridic trebuie să gestioneze manual toate cheltuielile efectuate și, dacă nu sunt documentate corespunzător, poate duce la confuzie și la bugete prost gestionate. Un LMS cuprinzător poate înregistra și autentifica cu ușurință toate cheltuielile efectuate în instanță/caz și poate genera rapoarte detaliate cu privire la bugetul, cheltuielile și pasivele alocate.
4. Comunicare eficientă
Pentru avocați, este esențial să fie la curent cu detaliile cazului. Ei nu își pot permite să rateze nicio informație despre caz care ar putea beneficia băncile. LMS reduce decalajul dintre alte departamente și departamentul juridic prin promovarea acțiunilor rapide, de ex. emiterea de noi notificări etc. Încurajează o mai bună utilizare a timpului și a eforturilor la locul potrivit.
5. Accesibil (oricand, oriunde)
Avocații pot accesa toate informațiile despre cazurile lor în sala de judecată sau acasă, având o conexiune de bază la internet și un dispozitiv. Deoarece majoritatea LMS astăzi funcționează online, dă putere avocaților băncii să lucreze oriunde în zone îndepărtate sau metrouri în timp ce accesează toate datele relevante ale cazurilor din mers.
Pentru a afla mai multe despre cum funcționează sistemele de management al litigiilor,
Sursa articol: http://EzineArticles.com/9980197
Comentarii
Trimiteți un comentariu